|
Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi Yıl Sonu Sergisi Büyük İlgi Gördü
Selahattin İnal Güzel Sanatlar Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca büyük emek ve özveriyle hazırladığı eserlerden oluşan Yıl Sonu Resim Sergisi, sanatseverlerin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. İlimiz İstiklal Yolu Parkı’nda düzenlenen serginin açılışına; Çankırı Belediye Başkan Yardımcısı Sayın Abdullah Aslan, İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Ayhan Işık, Müdür Yardımcısı Sayın Arif Kırkpınar, daire ve kurum amirleri, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katılım sağladı.
Sergide öğrencilerin farklı teknik ve tarzlarda hazırladığı toplam 143 eser ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Resim, desen, seramik ve çeşitli sanat disiplinlerinden örneklerin yer aldığı sergi, öğrencilerin sanatsal gelişimlerini ve üretkenliklerini gözler önüne serdi. Açılış programında konuşma gerçekleştiren Okul Müdürü İbrahim Gökmen, yıl boyunca emek ve özveriyle çalışan öğrencilere teşekkür ederek, sanat eğitiminin öğrencilerin yeteneklerini geliştirmesi ve kendilerini özgürce ifade edebilmeleri açısından önemli bir yere sahip olduğunu ifade etti. Gökmen, eserlerin hazırlanmasında katkı sunan öğretmenlere ve öğrencilere teşekkürlerini iletti.
Birbirinden özgün çalışmaların yer aldığı sergi, katılımcılardan büyük beğeni toplarken öğrencilerin yetenekleri ve ortaya koydukları başarı takdirle karşılandı. Sanatın birleştirici gücünü yansıtan etkinlik, öğrencilerin emeklerini sanatseverlerle buluşturmalarına önemli bir fırsat sundu. Sergideki emekleri için Okul Müdürü İbrahim Gökmen tarafından Resim Öğretmenlerine plaket takdimi yapıldı. Sergiyi ziyaret eden misafirler, eserleri ilgiyle inceleyerek öğrencileri ve öğretmenlerini tebrik etti. Büyük ilgi gören sergi, okulun sanat eğitimine verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu.