2025 Türkiye Şampiyonaları'nda gösterdikleri üstün başarılarla şampiyonluk kürsüsüne çıkan Çankırılı cimnastikçilerimiz, Türkiye Cimnastik Federasyonu’nun özel davetiyle İstanbul’da düzenlenen "Gelişim Kampı"na katıldılar.
Şampiyon sporcularımız:
Mustafa Gökalp Kumru
Hüseyin Doruk Bekar
Mehmet Miraç Karakuş
Semih Abdullah Özler
Antrenörleri Selman Acar eşliğinde, İstanbul’daki bu önemli organizasyonda yer aldı.
Milli sporcu olma yolunda emin adımlarla ilerleyen genç cimnastikçilerimiz, hem Çankırı’yı hem de Türk cimnastiğini gururlandırmaya devam ediyor. Türkiye Cimnastik Federasyonu’nun organize ettiği bu gelişim kampı, sporcuların teknik becerilerini daha da geliştirmesi ve ulusal düzeyde rekabet gücünü artırması açısından büyük önem taşıyor.
Çankırı'nın adını Türkiye genelinde başarıyla duyuran sporcularımıza ve antrenörlerine tebriklerimizi iletiyor, başarılarının devamını diliyoruz.

