TBMM'nin 104. açılış yılında Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün Türk çocuklarına armağanı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Yapraklı İlk-Ortaokulu ve Yukarıöz İlk-Ortaokulu öğrencileri ile Öğretmenlerinin hazırlıkları çerçevesinde coşkuyla kutlandı.
Yapraklı Ortaokulu Bahçesinde yapılan kutlamalara İlçe Kaymakamı Mücahit ÖZKÖK, Belediye Başkanı Ömer GÜNGÖR ve daire amirleri, öğrenci velileri ile Yapraklılı vatandaşlar katıldı. Program sonunda tüm çocuklara Belediye Başkanı Ömer GÜNGÖR tarafından dondurma ikramında bulunuldu.