|
Sağlık Tesislerimiz Bakanlık Değerlendirme Ekipleri Tarafından Değerlendirildi
Sağlık hizmetlerinde kaliteyi, hasta ve çalışan güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak amacıyla yürütülen Sağlık Tesisleri Değerlendirme Standartları kapsamında, Bakanlığımız tarafından görevlendirilen ekipler tarafından ilimizdeki sağlık tesislerinde 21-22 Haziran 2026 tarihleri arasında kapsamlı incelemeler gerçekleştirilmiştir.
Bakanlığımız tarafından görevlendirilen inceleme ekibinde Ekip Başkanı Tayfun Aydoğan ile ekip üyeleri Hediye Seis, Süheyla Bastem ve Ali Zorlu yer almıştır.
Yapılan incelemelerde sağlık tesislerimizin yönetim hizmetlerinden klinik hizmetlere, destek hizmetlerinden hasta ve çalışan güvenliğine kadar birçok başlıkta mevcut durumları yerinde gözden geçirilmiş; sağlık hizmet sunumunun niteliğinin artırılmasına yönelik çalışmalar ele alınmıştır.
Süreç boyunca sağlık tesislerimiz, hizmet kalitesinin geliştirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması amacıyla belirlenen standartlar doğrultusunda titizlikle incelenmiş, iyi uygulama örnekleri ile geliştirilmesi gereken alanlara ilişkin geri bildirimler paylaşılmıştır.
Çalışmaların tamamlanmasının ardından İl Sağlık Müdürümüz Dr. Öğr. Üyesi Yunus Emre Bulut, Bakanlığımız ekiplerine teşekkür ederek günün anısına Çankırı’nın önemli kültürel ve doğal değerlerinden biri olan kaya tuzundan üretilen tuz lambalarını hediye etmiştir.
İlimizde sunulan sağlık hizmetlerinin sürekli iyileştirilmesi, vatandaş memnuniyetinin artırılması ve sağlıkta kalite kültürünün güçlendirilmesi amacıyla yürütülen bu sürece katkı sağlayan Bakanlığımız ekiplerine, sağlık tesislerimizin yöneticilerine ve tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ederiz.