|
İl Emniyet Müdürü Aytekin Canitez ve kıymetli eşi Canan Canitez’in katılımıyla düzenlenen programda, paylaşma, birlik ve beraberlik kültürünün yaşatılması amacıyla emniyet personeline aşure ikram edildi.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen etkinlikte, İl Emniyet Müdürü Aytekin Canitez, personelle bir araya gelerek Aşure Günü'nün manevi önemine dikkat çekti. Program boyunca birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştirildiği ifade edildi.
Çankırı İl Emniyet Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikte, Muharrem ayının manevi iklimi personelle birlikte paylaşılırken, geleneksel aşure ikramı sayesinde toplumsal dayanışma ve paylaşma kültürünün yaşatılmasına katkı sağlandı.
Çankırı'da Aşure Günü Birlik ve Beraberlik Mesajı Verdi
Çankırı İl Emniyet Müdürlüğünde düzenlenen Aşure Günü programı, personelin yoğun katılımıyla gerçekleşirken, etkinlik birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajlarının ön plana çıktığı anlamlı bir buluşma olarak değerlendirildi.